تاریخ انتشار: 01 شهریور 1403 |
زمان مطالعه: 6 دقیقه

استفاده از ساعت هوشمند سامسونگ به افراد این امکان را می‌دهد که بدون درآوردن گوشی خود با دیگران در ارتباط باشند. این به ویژه زمانی مفید است که در حال رانندگی، کار یا ورزش هستیم. استفاده از واتساپ در گلکسی واچ سامسونگ نیاز به آمادگی دارد که در این مقاله از پلازا دیجیتال به تفصیل مراحل آن را برای شما شرح خواهیم داد. همراه ما باشید. برای خرید ساعت هوشمند به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

نصب واتساپ روی گلکسی واچ

مقدمات استفاده از واتساپ در گلکسی واچ

برای استفاده از واتساپ در ساعت هوشمند سامسونگ خود باید برخی تنظیمات را پیکربندی کنید. اول از همه باید گوشی خود را با گلکسی واچ جفت کنید.

چگونه گوشی خود را با ساعت هوشمند سامسونگ جفت کنم؟

چه از علاقه مندان به فناوری باشید یا یک کاربر جدید، این فرآیند به گونه‌ای طراحی شده است که هر کسی بتواند آن را به سادگی انجام دهد. در ادامه یک راهنمای گام به گام ارائه کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند گوشی خود را به طور یکپارچه با ساعت هوشمند سامسونگ جفت کنید.

  1. بلوتوث را در گوشی و ساعت هوشمند خود روشن کنید

قبل از شروع فرآیند جفت‌سازی، اطمینان حاصل کنید که بلوتوث هم در گوشی و هم در ساعت هوشمند سامسونگ شما فعال است. معمولاً می‌توانید این گزینه را در منوی تنظیمات هر دو دستگاه پیدا کنید.

  1. برنامه پوشیدنی سامسونگ را در گوشی خود باز کنید

اکثر ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارای یک برنامه اختصاصی به نام Samsung Wearable هستند. اگر هنوز آن را نصب نکرده‌اید، می‌توانید آن را از اپ استور (برای کاربران آیفون) یا گوگل پلی استور (برای کاربران اندروید) دانلود کنید. برنامه را در گوشی خود باز کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی واچ ۷ سامسونگ را در پلازا دیجیتال مطالعه کنید.

galaxy watch 1 jpg

  1. روی Add New Device یا Similar بزنید

در اپلیکیشن Samsung Wearable به دنبال گزینه‌ای مانند Add New Device یا Pair New Device بگردید. این کار از برنامه می‌خواهد که دستگاه‌های بلوتوث نزدیک را جستجو کند.

  1. گلکسی واچ خود را از لیست انتخاب کنید

هنگامی که برنامه ساعت هوشمند سامسونگ شما را شناسایی کرد، در لیستی بر روی صفحه نمایش گوشی شما نمایش داده می‌شود. مدل خاص خود را از لیست انتخاب کنید تا فرآیند جفت شدن آغاز شود.

  1. کد جفت شدن را در هر دو دستگاه تأیید کنید

برای اهداف امنیتی، ممکن است یک کد جفت شدن هم بر روی صفحه نمایش گوشی و هم در صفحه گلکسی واچ شما نمایش داده شود. تأیید کنید که کدها در هر دو دستگاه مطابقت دارند و درخواست جفت شدن را در گوشی خود بپذیرید.

  1. دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید

پس از تأیید کد جفت‌سازی، دستورالعمل‌های اضافی روی صفحه را که ممکن است در گوشی شما ظاهر شود دنبال کنید. این دستورالعمل‌ها ممکن است شامل اعطای مجوزهای لازم و فعال کردن اعلان‌ها باشد. اکنون با موفقیت گوشی خود را با گلکسی واچ سامسونگ جفت کرده‌اید! اکنون بیایید نحوه استفاده از واتساپ در ساعت هوشمند سامسونگ را ببینیم!

چگونه واتساپ را روی گلکسی واچ نصب کنیم؟

مراحل نصب واتساپ در ساعت هوشمند سامسونگ مانند نصب واتساپ روی گوشی است. برویم بیشتر بررسی کنیم:

  1. ساعت هوشمند سامسونگ خود را باز کنید و به پایین بروید تا فروشگاه Google Play را پیدا کنید. روی آن بزنید تا فروشگاه باز شود.
  2. WhatsApp را در نوار جستجو وارد کنید.
  3. روی نصب بزنید و یک لحظه صبر کنید.

galaxy watch 2 jpg

چگونه اعلان‌های واتساپ را روی گلکسی واچ دریافت کنیم؟

نصب واتساپ روی ساعت هوشمند سامسونگ به این معنی نیست که اکنون می‌توانید از واتساپ استفاده کنید. برای فعال کردن حساب واتساپ خود در گلکسی واچ باید مراحل زیر را به پایان برسانید:

  1. پس از نصب با موفقیت، روی ساعت شما یک کد 8 رقمی ظاهر می‌شود. کد را روی صفحه نگه دارید.
  2. اکنون زمان باز کردن گوشی است. واتساپ را در گوشی خود باز کنید تا خودش به صفحه‌ای برود که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید یک دستگاه را لینک کنید. روی لینک بزنید و سپس می‌توانید کدی را که روی صفحه ساعتتان نشان می‌دهد وارد کنید.
  3. ساعت از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید به واتساپ اجازه دهید برای شما اعلان ارسال کند یا خیر. روی Allow بزنید.
  4. در نهایت می‌توانید همان چت‌ها را در گلکسی واچ مشاهده کنید. در ساعت هوشمند سامسونگ همچنین می‌توانید پیام‌های واتساپ را دریافت کنید.

galaxy watch 3 jpg

پس از انجام همه تنظیمات، می‌توانید به پیام‌های واتساپ پاسخ دهید و عکس، فیلم، صدا و غیره را در آن بررسی کنید. برخلاف واتساپ در اپل واچ، شما می‌توانید به جای ارسال یک پاسخ کوتاه به مخاطب، آنچه را که می‌خواهید بگویید وارد کنید.

محدودیت استفاده از واتساپ در گلکسی واچ

برای استفاده از واتساپ در ساعت هوشمند سامسونگ محدودیت‌هایی وجود دارد که آنها را در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • برای پاسخ دادن به پیام‌های سفارشی ناخوشایند است

به دلیل صفحه نمایش کوچک، وارد کردن پاسخ در واتساپ آسان نیست. به خصوص زمانی که در حال رانندگی یا ورزش هستید.

  • محدودیت زمان استفاده

گلکسی واچ عمر باتری محدودی دارد، بنابراین استفاده از واتساپ ممکن است عمر باتری را کاهش دهد.

galaxy watch 4 jpg

به طور کلی استفاده از واتساپ با ساعت هوشمند سامسونگ یک راه راحت، ایمن و کارآمد برای برقراری ارتباط با دیگران است. نصب، استفاده و دریافت اعلان‌های واتساپ در گلکسی واچ آسان است. اگر می‌خواهید امتحان کنید، همین الان شروع کنید!

سخن آخر

دانلود، نصب و استفاده از واتساپ در گلکسی واچ کار بسیار آسانی است که ما مراحل آن را با یکدیگر در این مقاله بررسی کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

اگر علاقه مند به خرید ساعت هوشمند سامسونگ برای استفاده راحت‌تر از واتساپ هستید پلازا دیجیتال مجموعه‌ای از جدیدترین مدل‌های گلکسی واچ را در فروشگاه خود دارد. فروشگاه اینترنتی پلازا دیجیتال یکی از بهترین منابع برای خرید انواع لوازم جانبی گوشی از جمله ساعت هوشمند از برندهای معروف دنیا از جمله گلکسی واچ است.

سوالات متداول کاربران

چگونه می‌توانم اعلان‌های واتساپ را در گلکسی واچ فعال کنم؟

اطمینان حاصل کنید که اعلان‌های واتساپ در گوشی شما فعال هستند، سپس اعلان‌های واتساپ را در برنامه Galaxy Wearable فعال کنید.

آیا می‌توانم از طریق گلکسی واچ سامسونگ به پیام‌های واتساپ پاسخ دهم؟

بله، می‌توانید با استفاده از پاسخ‌های از پیش تعیین ‌شده، اموجی یا تبدیل صدا به متن مستقیماً از ساعت پاسخ دهید.

مه جبین تیموری

من یک مهندس کامپیوتر و علاقه مند به تقریباً هر چیزی در حوزه تولید محتوا هستم. به تکنولوژی، گجت های جدید و اخبار حوزه اون علاقه دارم و در موردش مطلب می نویسم. از سال 95 در این حوزه فعال هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *